ING Życie najlepszy w rankingu towarzystw ubezpieczeniowych

0
1068

W niezależnym rankingu towarzystw ubezpieczeniowych, przygotowanym przez specjalistów ds. ubezpieczeń portalu ubezpieczenia.com.pl ING Życie zajął pierwsze miejsce. Równie wysoko został oceniony jego sztandarowy produkt „Sposób na Przyszłość”.

Niezależni specjaliści ds. ubezpieczeń oceniali towarzystwa ubezpieczeniowe według kilku kategorii: od jak dawna istnieją i działają na rynku, jaki notują przypis składki, jak wielu klientów na świecie posiadają, ilu zatrudniają agentów, czy istnieje rozbudowana sieć placówek, czy można kupić ubezpieczenie on-line. Biorąc pod uwagę te aspekty ING Życie zajęło pierwsze miejsce z liczbą 50 punktów, gdzie dla porównania, towarzystwo zajmujące drugie miejsce miało punktów 45, a ostatnie jedynie 13 pkt.

Ocena produktów oszczędnościowo-ubezpieczeniowych była również bardzo wnikliwa. Oceniano przede wszystkim elastyczność produktu i dostosowanie do zmieniającej się sytuacji życiowej klienta. Niezależni specjaliści ds. ubezpieczeń wzięli pod uwagę w jakim wieku ubezpieczony może zawrzeć umowę, czy ubezpieczający może być ubezpieczonym. Istotne przy ocenie, a tym samym przy wyborze produktu jest również częstotliwość opłacania składki, oraz możliwość jej zmiany, czy też zawieszania oraz indeksacja. Punktowana była również ilość Ubezpieczeniowych Funduszy Kapitałowych, w które można inwestować w ramach produktu, a także okres ubezpieczenia i suma ubezpieczenia. Specjaliści zwracali uwagę na kanały dostępu, sposób zarządzania polisą oraz możliwość poszerzania polisy o umowy dodatkowe. Biorąc pod uwagę te aspekty „Sposób na Przyszłość” zdobył aż 70 punktów zajmując pierwsze miejsce. Ostatni produkt w rankingu miał ich zaledwie 41.

„Tak wysoka ocena ING Życie jak również „Sposobu na Przyszłość” jest kolejnym dowodem na to, że wprowadzane na przestrzeni ostatnich lat zmiany w ING Życie spotkały się z uznaniem rynku. O sukcesie samego produktu świadczą również dane sprzedażowe. ING Życie sprzedało dwukrotnie więcej polis „Sposób na Przyszłość” niż zakładano w planach. Klienci docenili konstrukcję produktu, możliwości jakie daje poprzez dopasowanie się do potrzeb i gotowe rozwiązania” – podkreśla Paweł Mrowiec, Dyrektor ds. Sprzedaży ING Życie.

Źródło: ING Życie