Trzecie miejsce dla BRE Ubezpieczenia za sprzedaż ubezpieczeń komunikacyjnych

0
1163

BRE Ubezpieczenia TUiR S.A. może pochwalić się 3 miejscem pod względem dynamiki składki przypisanej brutto (134%) wśród innych zakładów oferujących ubezpieczenia komunikacyjne. Takie wyniki podał Dziennik Ubezpieczeniowy* uwzględniając dane ubezpieczycieli po 3 kwartałach 2012 roku. Polisy komunikacyjne BRE Ubezpieczenia są oferowane głównie klientom mBanku oraz Multibanku.

Rok 2012 z pewnością był dla nas bardzo dobry i bardzo aktywny. Stworzone przez nas platformy sprzedażowe mBanku i MultiBanku cieszą się rosnącą popularnością wśród odbiorców. Supermarket Ubezpieczeń Samochodowych mBanku został odznaczonym prestiżowym godłem Teraz Polska potwierdzającym uznanie rynku. Także według badania „OC-eń i wygraj” przeprowadzonego przez portal Bankier.pl we wrześniu 2012 roku, polisy OC oferowane przez BRE Ubezpieczenia są drugim – zaraz po PZU – najczęściej wybieranym przez ankietowanych ubezpieczeniem.” – mówi Paweł Zylm, Prezes Zarządu BRE Ubezpieczenia TUiR S.A.

Supermarket Ubezpieczeń Samochodowych mBanku oraz Centrum Ubezpieczeń Komunikacyjnych MultiBanku funkcjonują na zasadzie internetowych porównywarek cenowych, za pośrednictwem których można nabyć polisę OC/AC, a także ubezpieczenia mieszkania, domu i ubezpieczenia podróżne. Ich dodatkową zaletą – w odróżnieniu od standardowych porównywarek – jest nie tylko możliwość zakupu polisy, ale również możliwość obsługi wszystkich oferowanych w ramach tej platformy produktów w jednym miejscu. Obsługę posprzedażową dla wszystkich polis w ramach platformy zapewnia BRE Ubezpieczenia.

„Nasi klienci cenią sobie proste i wygodne rozwiązania. Z myślą o nich opracowaliśmy narzędzie, dzięki któremu mogą zgłosić elektronicznie sprzedaż pojazdu bez konieczności wysyłania do ubezpieczyciela pocztą, mailem czy faxem dokumentów potwierdzających sprzedaż. Dodatkowo klienci korzystający z tego rozwiązania otrzymają zniżkę na OC w BRE Ubezpieczenia dla kolejnego pojazdu.” – dodaje Prezes Zarządu Paweł Zylm.

W 2012 roku ubezpieczyciel wprowadził również 2 aplikacje mobilne dla użytkowników smartfonów z systemem operacyjnym Android oraz iOS (iPhone i iPad). Aplikacje umożliwiają m.in. szybkie wezwanie pomocy drogowej klientom posiadającym polisę assistance w BRE Ubezpieczenia oraz zakup polisy turystycznej nawet 2 godziny przed wyjazdem za granicę.

Rozwiązania oferowane i współtworzone przez BRE Ubezpieczenia zostały nagrodzone m.in.: Godłem Teraz Polska, Laurem Konsumenta w kategorii Odkrycie Roku 2012, tytułem Firma Roku 2011 przyznanym przez Kapitułę Polskiego Klubu Biznesu, Certyfikatem Najwyższa Jakość – Produkt Roku 2009, Euromarka, Rekomendacją Gazety Bankowej oraz tytułem Hit Roku, ALICJA 2007 miesięcznika Twój Styl, EUROPRODUKT – w konkursie pod patronatem Ministerstwa Gospodarki oraz „Indywidualność Rynku – Merkury 2007”. BRE Ubezpieczenia otrzymało także prestiżowy tytuł „Najlepszy partner w biznesie 2012” przyznany przez redakcję Home&Market.

* Publikacja z dnia 24.01.2013 „Daleko od równowagi. Wyniki komunikacji po trzech kwartałach 2012r.” (łącznie grupa 3 i 10), oprac. przez red. Annę Trzcińską

Źródło: BRE Ubezpieczenia