Nowe stanowisko budujące satysfakcję klienta w ING Życie

0
1006

W kwietniu 2013 roku Agnieszka Chojnacka-Moroz objęła nowo utworzone stanowisko Dyrektora ds. Doświadczeń Klienta w ING Życie. Jej głównym zadaniem będzie podnoszenie satysfakcji klientów firmy.

Agnieszka Chojnacka-Moroz, jako Dyrektor ds. Doświadczeń Klienta zajmie się definiowaniem oraz realizacją strategii budowania doświadczeń klienta. Ponadto do jej zadań będzie należało wzmacnianie satysfakcji konsumentów w kontaktach z ING Życie oraz zarządzanie programem NPS, badającym zadowolenie klientów z usług ubezpieczyciela.

„W ING Życie doskonale wiemy, że zadowolony Klient, to Klient lojalny. Dlatego tak bardzo zależy nam na opinii naszych Klientów dotyczącej naszych produktów oraz serwisu. Dzięki informacjom od Klientów cały czas się rozwijamy – wprowadzamy udogodnienia, modyfikujemy dostępne rozwiązania i wprowadzamy nowe” –  mówi Agnieszka Chojnacka-Moroz, Dyrektor ds. Doświadczeń Klienta w ING Życie.

Agnieszka Chojnacka-Moroz związana jest z ING Życie od 2010 roku. Pełniła funkcję Dyrektora ds. Rozwoju Organizacji w HR, gdzie zajmowała się wdrażaniem i rozwijaniem procesów z zakresu rekrutacji, szkoleń, zarządzania efektywnością (Performance Management), Talent Management, sukcesji i zaangażowania pracowników. Wcześniej piastowała stanowisko menadżera ds. zarządzania zasobami ludzkimi w HSBC Banku Polska S.A. Zakres jej odpowiedzialności obejmował wówczas: prowadzenie procesów rekrutacji i selekcji pracowników, budowanie świadomości marki wśród potencjalnych kandydatów do pracy, budowanie i wdrażanie systemów motywacyjnych, zarządzanie talentami, implementację systemu oceny okresowej.

Agnieszka Chojnacka-Moroz jest absolwentką Zarządzania i Marketingu Wyższej Szkoły Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Leona Koźmińskiego w Warszawie.

Źródło: ING Życie