Nowy produkt w ofercie ubezpieczeń komunikacyjnych PZU

0
1139

PZU ruszyło z nową kampanią reklamową promująca nowy produkt w ubezpieczeniach komunikacyjnych, pt Ochrona Zniżek, która będzie trwała do 15 stycznia 2012r. Nowy produkt ma zagwarantować ubezpieczonemu kontynuację ubezpieczenia OC lub/i AC bez utraty zniżki, w sytuacji, kiedy zostało wypłacone odszkodowanie.

Wystąpienie szkody i wypłacenie odszkodowania z ubezpieczenia OC lub AC wiąże się zawsze z utratą zniżek, które powodują automatyczną podwyżkę składki w przyszłym roku ubezpieczeniowym. Dzięki nowemu produktowi PZU – kierowcy zawierający OC lub AC w towarzystwie PZU mogą zabezpieczyć się przed wzrostem składki w przypadku, gdy wystąpi szkoda powodująca utratę zniżki.

PZU Ochrona Zniżek skierowana jest do osób fizycznych nie prowadzących działalności gospodarczej, które posiadają co najmniej 10% zniżki za bezszkodową jazdę, są właścicielami pojazdu, leasingobiorcami lub kredytobiorcami zawierającymi umowę OC lub AC w PZU SA. Nowa oferta to gwarancja niezmienności zniżki pomimo wypłaty odszkodowania.

Akcja spotu telewizyjnego rozgrywa się na parkingu w jednym z dużych miast. Bohater filmu rozprawia się ze słupkiem parkingowym – „winnym utraty zniżek”. Spot opowiada historię, która może dotyczyć każdego kierowcy. Rozbity reflektor, wgnieciona lub porysowana karoseria czy zaprezentowane w filmie uderzenie w słupek to sytuacje, których efektem do tej pory zawsze była utrata zniżek. Dzięki Ochronie Zniżek w PZU takie sytuacje mogą zakończyć się  pokryciem naprawy z ubezpieczenia bez ingerowania w wypracowane przez klienta zniżki.

Spot radiowy nawiązuje do podobnych sytuacji, które przytrafiają się kierowcom na parkingach w całej Polsce. Powodów stłuczek jest wiele, problemów i reakcji związanych nimi również. Prawo Ironii Losu obowiązuje każdego – długo zbierasz, nagle tracisz. Rozwiązaniem jest PZU Ochrona Zniżek.

Promocja nowego produktu, będzie obecna w TV, internecie, kinie, radiu, oddziałach PZU oraz w ambiencie.

źródło: BankierPress