Liberty Direct po raz kolejny ruszyła z kampanią promującą ubezpieczenia komunikacyjne opartą o publikację dziennika „Rzeczpospolita”. W artykule, który miał na celu porównanie ofert OC dla nowych oraz używanych aut ubezpieczyciel zajął drugie miejsce.
Rzeczpospolita pozytywnie oceniła także ceny pakietów OC+AC oferowane przez Liberty Direct dla samochodów używanych. Kampania, której koncepcję opracowała Liberty Direct obejmie telewizję i internet. Jej realizacją zajęły się domy Easy Hell oraz MPG.
– Dzięki skutecznej strategii zakładającej sprzedaż polis poprzez zróżnicowane kanały dystrybucji, w oparciu o efektywną kosztowo platformę direct oferujemy Klientom bardzo korzystne ceny polis. Zauważyły to również media, które regularnie wyróżniają naszą ofertę w najważniejszych raportach rynkowych. Jednym z nich jest Rzeczpospolita, która już po raz drugi wskazała polisy Liberty Direct jako jedne z najtańszych na rynku. Biorąc pod uwagę wysoką wiarygodność i rangę publikacji postanowiliśmy powołać się na nią w najnowszej kampanii produktowej – komentuje Rafał Karski, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu Liberty Direct.
Liberty Direct jest najszybciej rozwijającym się towarzystwem direct na rynku ubezpieczeń. Produkty towarzystwa dostępne na stronie www.libertydirect.pl oraz w multiagencjach współpracujących z ubezpieczycielem na terenie całego kraju.
źródło: Liberty Direct