W najnowszej edycji projektu Superbrands marka Link4 została uznana za jedną z najsilniejszych marek na polskim rynku i otrzymała tytuł Superbrand Polska. Tym razem nie tylko jurorzy – eksperci w dziedzinie kreowania marek – przyznawali swoje głosy, ale wyboru dokonywali także konsumenci.
Obecnie Superbrands działa już w ponad 80 krajach świata na 5 kontynentach. We wszystkich państwach proces selekcji rozpoczyna się od stworzenia listy marek. W oparciu o wyniki niezależnych badań rynku, przy użyciu baz i statystyk zawierających dane o sprzedaży, wielkości budżetów reklamowych, itd. tworzone jest zestawienie ok. 5.000 marek, które w kolejnym etapie zostaje zawężone do 1.500 głównych kandydatów.
Po wstępnej selekcji lista przekazywana jest sędziom wchodzącym w skład Rady Marek – niezależnego panelu ekspertów: dziennikarzy, menedżerów w agencjach marketingowych, reklamowych, PR i firmach zajmujących się badaniami rynku oraz przedstawicieli największych firm, którzy na co dzień zajmują się budową i zarządzaniem markami.
W ramach 6 edycji projektu po raz pierwszy w historii Superbrands w Polsce o klasyfikacji najsilniejszych marek na krajowym rynku zadecydowała jednak nie tylko Rada, ale także grupa 2700 osób biorących udział w badaniu konsumenckim. Na ostateczne pozycje marek złożyły się skonsolidowane wyniki głosowania jurorów i konsumentów.
To kolejna nagroda dla Link4 przyznana w ostatnim czasie. W zeszłym roku Link4 uzyskał nagrody „Złoty Laur Konsumenta” oraz Premium Brand.
źródło:Link4