Portal internetowy MetLife Amplico dla klientów indywidualnych ubezpieczeń na życie

0
389

MetLife Amplico uruchomiło internetowy portal e-klient, umożliwiający Klientom towarzystwa dostęp do umów ubezpieczeniowych. Serwis przeznaczony jest dla posiadaczy indywidualnych ubezpieczeń na życie.

„Mamy świadomość, jak cenny jest czas naszych Klientów, dlatego stworzyliśmy portal z dostępem do informacji o ich ochronie ubezpieczeniowej przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.” – mówi Iwona Ochocka, Dyrektor Pionu Obsługi Klienta MetLife Amplico.

Portal e-klient jest wygodny w użyciu i posiada funkcjonalny panel, dzięki któremu każdy Klient może na bieżąco zarządzać swoimi umowami, a w przypadku ubezpieczeń z funduszami kapitałowymi, także wykonać wybrane zlecenia, bezpłatnie i bez dodatkowych formalności. Jedynym warunkiem uzyskania dostępu do nowego narzędzia jest aktywowanie kodu PIN, który otrzymali Klienci. Po uruchomieniu dostępu do usługi Klient samodzielnie w dowolnym momencie może sprawdzić m.in. zakres i wysokość sum ubezpieczenia, stan płatności składek, status zgłoszonych roszczeń, czy też aktualnie przygotowane dla niego oferty.

Portal daje również możliwość kontaktu z Departamentem Obsługi Klientów oraz zgłoszenia roszczenia. „Jako towarzystwo ubezpieczeń na życie chcemy być blisko naszych klientów. Rozmawiać z nimi o ich życiowych planach, towarzyszyć im i pomagać w realizacji celów i marzeń.” – mówi Iwona Ochocka. „e-klient to dla nas kolejna okazja do budowania relacji z naszymi Klientami i poznawania ich stale zmieniających się potrzeb.”

Portal e-klient jest dostępny poprzez stronę internetową Towarzystwa: www.metlifeamplico.pl. Obecnie mogą z niego korzystać Klienci indywidualni, ale serwis jest stale rozwijany i w przyszłości dostęp do niego otrzymają wszyscy Klienci Towarzystwa, będziemy także zwiększać zakres jego funkcjonalności.

„Stworzyliśmy narzędzie bardzo proste i intuicyjne w obsłudze, choć kryje się pod nim niezwykle zaawansowana technologia. Już dziś mogą przekonać się o tym nasi Klienci.”– konkluduje Iwona Ochocka.

Źródło: MetLife Amplico