Europ Assistance Polska we współpracy z Towarzystwem Ubezpieczeń Europa S.A przygotowała pakiet usług medycznych dla klientów firmowych Getin Noble Banku S.A. Użytkownicy kart płatniczych do kont firmowych Getin Noble Banku S.A, otrzymają bezpłatną i całodobową pomoc medyczną w razie nagłego zachorowania lub nieszczęśliwego wypadku.
– Przygotowując pakiet usług assistance medycznego dla klientów firmowych Getin Noble, mieliśmy na względzie dobro klienta prowadzącego małe przedsiębiorstwo. Taki klient w sytuacji nagłego zachorowania lub nieszczęśliwego wypadku, narażony jest na opóźnienia w działalności firmy lub nawet na konieczność jej zawieszenia. Ponadto wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów z sektora SME wprowadziliśmy do zakresu świadczeń assistance medycznego nową usługę: drugą opinię medyczną. Dzięki temu świadczeniu, w sytuacji ciężkiego zachorowania, klient może uzyskać nowe informacje dotyczące swojego stanu lub stanu zdrowia swojego pracownika i przyspieszyć lub zmienić całkowicie proces leczenia, co z kolei może znacząco wpłynąć na działalność firmy – wyjaśnia Joanna Borawska, Zastępca Dyrektora Handlowego Europ Assistance Polska.
Dodatkowo klienci firmowi Getin Noble otrzymają wraz z kartą płatniczą dostęp do całodobowej infolinii medycznej, gdzie będą mogli uzyskać informacje teleadresowe aptek, szpitali i przychodni specjalistycznych, a także skonsultować swój stan zdrowia z lekarzem dyżurnym.
Źródło: TU Europa SA, TU na Życie Europa SA