„Obierz kurs na dobre inwestycje” to hasło kampanii reklamowej Pioneer Pekao TFI – największego i pierwszego w Polsce Towarzystwa Funduszy Inwestycyjnych, które właśnie świętuje 20-lecie działalności w naszym kraju.
Rozpoczęta przez Pioneer Pekao TFI kampania reklamowa jest emitowana w telewizji, kinach, prasie, internecie oraz na niestandardowych nośnikach wielkoformatowych. Celem działań jest wzrost świadomości inwestycyjnej Polaków oraz komunikacja strategii funduszy Pioneer – zapewnienie inwestorom bezpiecznych, długoterminowych możliwości oszczędzania. Kampania ma także na celu wzmocnienie świadomości marki Pioneer Pekao TFI, jako lidera rynku funduszy inwestycyjnych w Polsce. Działania reklamowe są prowadzone w całym kraju i potrwają do końca sierpnia.
W lipcu 2012 roku upłynęły dwie dekady od chwili, gdy w Polsce zaczął funkcjonować pierwszy fundusz inwestycyjny (wtedy jeszcze nazywany powierniczym), a Pioneer umożliwił Polakom powszechne inwestowanie na rynku kapitałowym. W ciągu 20 lat funduszom Pioneer zaufało ponad pół miliona osób, które zgromadziły w prawie 40 funduszach i subfunduszach aktywa o wartości 14 mld zł.
Kreację przygotowała agencja reklamowa Young & Rubicam i agencja internetowa Ola. Planowanie i zakup mediów powierzono domowi mediowemu MediaCom. Kampania jest skierowana głownie do osób w wieku 35-64 lat, z wykształceniem średnim lub wyższym, których przychód w gospodarstwie domowym wynosi ponad 2000 złotych.
Spot reklamowy oraz więcej informacji na temat 20-lecia Pioneer Pekao dostępne jest na stronie: www.pioneer.com.pl/20lat.
Źródło: Pioneer Pekao