Odświeżona strona internetowa Liberty Direct

Firma ubezpieczeniowa Liberty Direct wprowadziła nowe rozwiązania w swoim serwisie internetowym. Witryna www.libertydirect.pl zyskała dodatkowe funkcjonalności oraz odświeżoną szatę graficzną. Na stronie pojawił się ponadto kalkulator ubezpieczeń mieszkaniowych. – Ważną zmianą w serwisie jest silniejsza ekspozycja całego portfela produktów, w … Czytaj dalej

Liberty Direct najlepszym ubezpieczycielem komunikacyjnym według Home&Market

Liberty Direct zostało uznane za jednego z najlepszych ubezpieczycieli komunikacyjnych przez „Home&Market”. W swoim zestawieniu miesięcznik rekomenduje 5 firm, które jego zdaniem oferują najbardziej optymalne ubezpieczenia dla posiadaczy samochodów. W analizie miesięcznik wziął pod uwagę ofertę wszystkich towarzystw komunikacyjnych w … Czytaj dalej

Muzeum Fryderyka Chopina wsparte przez Liberty Direct

Z początkiem czerwca Liberty Direct została sponsorem Muzeum Fryderyka Chopina. W ramach współpracy przez najbliższy rok ubezpieczyciel będzie wspierał działania kulturalne i edukacyjne instytucji. – Jestem niezmiernie dumny, że Liberty Direct zostało sponsorem tak szczególnego miejsca, jakim jest Muzeum Fryderyka … Czytaj dalej

Satysfakcja klienta tematem najnowszej kampanii Liberty Direct

Liberty Direct rusza z wizerunkową kampanią reklamową. Jej głównym celem jest podkreślenie, że ubezpieczyciel oferuje najwyższej jakości obsługę, w tym sprawną i szybką likwidację szkód. Kampania została oparta o wyniki badań satysfakcji klientów, z których wynika że 97% osób korzystających … Czytaj dalej

Liberty Direct z najtańszym ubezpieczeniem OC na rynku według Rzeczpospolitej

Liberty Direct oferuje najtańsze ubezpieczenia OC. Wśród atrakcyjnych cenowo są również pakiety OC i AC Liberty Direct dla aut używanych – wynika z analizy dziennika Rzeczpospolita. Redakcja sprawdziła ceny polis oferowanych przez 12 wiodących firm ubezpieczeniowych, w tym m.in. PZU, … Czytaj dalej

Konkurs promujący ubezpieczenia komunikacyjne w Liberty Direct

Blisko 150 filmów zgłosili internauci w konkursie zorganizowanym przez firmę ubezpieczeniową Liberty Direct w serwisie crowdsourcingowym millionyou.com. Zadaniem uczestników było przygotowanie filmu promującego ubezpieczenia komunikacyjne. Zwycięzcy otrzymają nagrody o łącznej wartości 30 tys. zł, które zostaną przyznane przez Liberty Direct … Czytaj dalej