Satysfakcja klienta tematem najnowszej kampanii Liberty Direct

0
361

Liberty Direct rusza z wizerunkową kampanią reklamową. Jej głównym celem jest podkreślenie, że ubezpieczyciel oferuje najwyższej jakości obsługę, w tym sprawną i szybką likwidację szkód.

Kampania została oparta o wyniki badań satysfakcji klientów, z których wynika że 97% osób korzystających z usług towarzystwa jest z nich zadowolonych. 15-sekundowy spot będzie emitowanych na antenie TVP, TVN oraz Polsatu, a także w kanałach tematycznych.

– Dla kierowców kupujących OC liczy się przede wszystkim cena. W przypadku ubezpieczeń dobrowolnych głównym determinantem decyzji o wyborze ubezpieczyciela staje się przekonanie, że w przypadku szkody firma wywiąże się ze swojej obietnicy szybkiej wypłaty uczciwego odszkodowania. W Liberty Direct traktujemy tę obietnicę bardzo poważnie, dlatego jakość jest jednym z głównych filarów naszej strategii biznesowej. Co za tym idzie podkreślamy ją również w kampaniach marketingowych. Chcemy w ten sposób budować wiarygodność naszej firmy oraz zachęcić do korzystania z szerokiej gamy ubezpieczeń dobrowolnych takich jak AC, Assistance, czy NNW – mówi Rafał Karski, dyrektor sprzedaży i marketingu Liberty Direct.

Badania satysfakcji klientów, na których opiera się spot, zostały zrealizowane metodą ankiet telefonicznych na grupie 13 tys. klientów w okresie styczeń – grudzień 2012 roku. Badaniem zostały objęte zarówno osoby ubezpieczone w firmie, kontaktujące się z firmą w sprawie zapoznania się z ofertą, jak również kierowcy likwidujący szkody z OC.

– Wysoki poziom zadowolenia klientów to wynik wdrożonego ponad 3 lata temu systemu zarządzania jakością w naszej firmie. Obejmuje on szereg narzędzi obejmujących ankiety telefoniczne, badania realizowane metodąmystery shopping, czy shadowing. Satysfakcję Klientów mierzymy przy wykorzystaniu wskaźnika Net Promoter Score, a uzyskane w ten sposób informacje wykorzystujemy do ciągłego udoskonalania wewnętrznych procesów obsługi” – komentuje Jakub Staryga, starszy kierownik ds. jakości w Liberty Direct.

W 2012 roku ubezpieczyciel zebrał składkę przypisaną brutto w wysokości 268,7 mln zł. Tym samym przypis firmy był o 32% wyższy niż w 2011. Z kanałów tradycyjnych pochodzi obecnie blisko 50% składki zebranej przez firmę w 2012 r.

Źródło: Liberty Group