Produkty Proama już w sprzedaży

0
428

Wchodzący na rynek nowy ubezpieczyciel Proama (polska filia francuskiej Groupamy), mimo, że nie rozpoczął jeszcze oficjalnie sprzedaży na naszym rynku, to już można kupić jego polisy – informuje „Puls Biznesu”.

Towarzystwo sprzedaje ubezpieczenia za pośrednictwem kanału direct, czyli przez internet i telefon. Tak jak wcześniej informował, na początek w sprzedaży pojawiły się ubezpieczenie OC, AC, NNW oraz motoassistance.

„Puls Biznesu” porównał stawki OC i casco Proamy dla trzech typowych klientów ubezpieczycieli: 30-letniego singla z dużego miasta, 45-letniego ojca dwójki dzieci z małej miejscowości oraz młodego kierowcy, który dopiero zaczyna przygodę z czterema kółkami, z propozycjami innych działających w Polsce directów. Najogólniej mówiąc ceny polis OC były zbliżone. Natomiast nowy gracz na rynku polis bije na głowę konkurencję stawkami w casco.
Szczegóły – w „Pulsie Biznesu”.

źródło: Onet.pl, PAP