„Bezpieczna Karta” oraz „Bezpieczna Spłata” to dwa nowe produkty ubezpieczeniowe UNIQA oferowane od września 2012 r. klientom Polbank EFG S.A., posiadającym karty kredytowe.
Ubezpieczenia obejmują dwie grupy ryzyk. „Bezpieczna Karta” stanowi zabezpieczenie karty kredytowej przed jej nieuprawnionym użyciem, m.in. wypłatą pieniędzy z bankomatu lub placówki bankowej, dokonaniem zakupu kartą: przy użyciu numeru PIN, danych skopiowanych z karty lub za pośrednictwem Internetu, telefonu czy poczty. Klient jest zabezpieczony na wypadek utraty środków pieniężnych na całym świecie, która miała miejsce w ciągu 48 godzin od momentu ich pobrania przy użyciu karty. Ochrona obejmuje również towary zakupione przy użyciu karty, które uległy zniszczeniu lub zostały skradzione, a także koszty wymiany dokumentów i karty kredytowej.
Z kolei „Bezpieczna Spłata” daje klientowi poczucie bezpieczeństwa, w przypadku utraty pracy lub hospitalizacji, która jest wynikiem nieszczęśliwego wypadku. W razie niezdolności do pracy ubezpieczony może mieć ograniczone dochody, a tym samym problemy ze spłatą karty kredytowej. Wówczas ma pewność, że polisa pokryje konieczne do spłaty minimalne saldo, sprawiając, że klient będzie miał czas, by znaleźć nową pracę lub w spokoju powrócić do zdrowia.
Współpracę z Polbank EFG rozpoczęliśmy w czerwcu 2010 r. od wprowadzenia do produktu banku ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków „Spokojny Sen”. Planujemy ją rozwijać, czego najlepszym dowodem są „Bezpieczna Spłata” oraz „Bezpieczna Karta”. Opracowaliśmy produkty wspólnie, łącząc nasze doświadczenia, by jak najlepiej dopasować ofertę do potrzeb klientów Polbank EFG – mówi Jolanta Kossakowska-Wojdaszka, Ekspert z Departamentu Sprzedaży – Instytucje Finansowe.
Źródło: Uniqa