Nordea Polska Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie SA po raz kolejny znalazła się w gronie laureatów konkursu „Przyjazna Firma Ubezpieczeniowa”, organizowanego przez redakcję Gazety Bankowej.
Nordea Polska Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie SA.już po raz trzeci w historii konkursu „Przyjazna Firma Ubezpieczeniowa” znalazła się w gronie towarzystw ubezpieczeniowych oferujących najlepszą jakość posprzedażowej obsługi klientów. Nordea Polska TUnŻ zajęła trzecią pozycję wśród firm nominowanych w kategorii „ubezpieczenia na życie”.
– Zadowolenie klientów jest jedną z podstawowych wartości, jakimi kierujemy się w naszej codziennej działalności. Bardzo cenimy sobie zdanie i uwagi naszych klientów – pozwalają one nam stale się rozwijać i oferować jeszcze lepsze produkty, dopasowane do ich potrzeb. To wyróżnienie jest dla nas szczególnie istotne w dzisiejszych czasach, gdy coraz więcej uwagi poświęca się wartości dodanej dla klientów. – powiedział Sławomir Łopalewski, prezes zarządu Nordea Polska Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie SA.
Konkurs „Przyjazna Firma Ubezpieczeniowa” organizowany od trzech lat przez redakcję Gazety Bankowej. Jego celem jest wyłonienie i nagrodzenie towarzystw ubezpieczeniowych oferujących najlepszą jakość w procesie posprzedażowej obsługi klienta. Ranking powstał m.in. w oparciu o informacje przekazane przez regulatorów rynku oraz ocenę niezależnego jury, składającego się z ekspertów branży ubezpieczeniowej.
Źródło: Nordea Polska TUnŻ