Polbank Office Assistance – Nowa oferta dla klientów firmowych Polbank EFG S.A.

0
1129

Od 9 stycznia 2012r. Polbank EFG S.A. oferuje dla klientów firmowych pakiet assistance Polbank Office Assistance. Oferta została przygotowana wspólnie z Europ Assistance Polska. Klienci banku, którzy korzystają z kredytów firmowych, mogą teraz liczyć na pomoc w nieprzewidzianych sytuacjach w firmie oraz podczas podróży służbowej. Z pomocy specjalistów w ramach usługi można korzystać 24 godz. na dobę.

W ramach oferty assistance firma może skorzystać z pomocy: lekarza, prawnika, ślusarza, hydraulika, elektryka, dekarza, murarza, szklarza, technika od alarmów,  urządzeń grzewczych i klimatyzacyjnych, informatyka oraz serwisanta sprzętu biurowego. Dodatkowo, w przypadku kradzieży, aktu wandalizmu czy zdarzenia losowego klienci mogą liczyć na bezpłatny transport i dozór mienia oraz organizację lokalu zastępczego.
Zarówno w firmie, jak i w podróży służbowej, przedsiębiorcy otrzymają także pomoc medyczną – zorganizowanie wizyty lekarza, czy pielęgniarki, telefoniczną poradę dyżurującego lekarza, dostarczenie leków, transport medyczny, a także opiekę domową po hospitalizacji i pomoc fizykoterapeuty lub rehabilitanta. Przedsiębiorcy mogą również korzystać z pomocy prawnika, który udzieli informacji, prześle aktualne akty prawne, czy wzory niezbędnych dokumentów. Pakiet Polbank Office Assistance jest bezpłatny przez okres pierwszych 12 miesięcy. Po tym czasie koszt pakietu wyniesie 2,47 zł miesięcznie.

– Nieprzewidziana awaria w firmie może na długo sparaliżować jej pracę. W takiej sytuacji przedsiębiorca musi zająć się organizowaniem wizyty technika zamiast tym, co najważniejsze. Dzięki Polbank Office Assistance klienci mogą zająć się wyłącznie rozwijaniem swojej firmy – mówi Loukas Notopoulos, Dyrektor Departamentu Rozwoju i Sprzedaży Produktów dla Małych Przedsiębiorstw w Polbank EFG S.A. – Pakiety assistance to rozwiązania, które są bardzo popularne na rozwiniętych rynkach bankowych. Chcielibyśmy zachęcić naszych klientów, to korzystania z takich usług, dlatego udostępniliśmy je wszystkim klientom, którzy korzystają z naszej oferty kredytowej – dodaje Notopoulos.

Źródło: BankierPress