Ubezpieczenie życia i zdrowia rodziny w Avivie możliwe jest już od 4 złotych dziennie, dlatego też możemy bez większych wyrzeczeń zadbać o siebie i najbliższych. – takie jest przesłanie rozpoczętej właśnie nowej kampanii reklamowej Avivy.
Jest to pierwszy film zrealizowany dla Avivy przez Agencję Reklamową Opus B.
– Zależało nam na zachowaniu ciągłości z poprzednimi, bardzo dobrze odbieranymi reklamami Avivy. Dlatego – obok nowych bohaterów – w reklamie spotykamy znaną z poprzednich kampanii postać agenta-doradcy ubezpieczeniowego Avivy. Zbliżony jest także klimat filmów i lekka, humorystyczna konwencja. Przygotowaliśmy całą serię filmów, które będą wspierać naszą dominującą pozycję na rynku ubezpieczeń indywidualnych – podkreśla Dominika Kraśko-Białek z Aviva.
– Chcieliśmy zilustrować tezę, że Aviva wie, co naprawdę myślą i czują klienci. Zaproponowaliśmy więc, aby widz słyszał nie tylko słowa wypowiadane przez bohaterów, ale również ich myśli. Opieraliśmy się na wynikach badań konsumenckich pokazujących autentyczne postawy ludzi i ich oczekiwania wobec ubezpieczeń – dodaje Kuba Janicki, dyrektor kreatywny w Agencji Reklamowej Opus B.
Pierwsza odsłona kampanii trwa do 7 maja do 6 czerwca.
Spot zrealizowało studio Mojo Film, reżyseria Antek Nyskowski. Planowanie mediów – ZenithOptimedia.
Źródło: Aviva