INSIA – sieć pośredników ubezpieczeniowych w Czechach i na Słowacji, poinformowała o rozpoczęciu swojej działalności w Polsce. Według rankingów Deloitte Fast, INSIA jest najszybciej rozwijającą się siecią brokerów i agentów ubezpieczeniowych w Europie Środkowej i Wschodniej.
Firma oferuje szereg produktów ubezpieczeniowych skierowanych zarówno do klientów korporacyjnych, jak i prywatnych. Polski oddział będzie korzystał z 20 letniego już doświadczenia INSIA.
Celem INSIA w Polsce jest stworzenie rozległej sieci agentów oraz konsolidacja rozdrobnionego rynku pośrednika ubezpieczeniowego. Misją firmy jest wprowadzanie wysokiej jakości do usług sprzedaży wszelkiego rodzaju produktów ubezpieczeniowych począwszy od ubezpieczeń na życie, przez ubezpieczenia komunikacyjne po komercyjne ubezpieczenia majątkowe.
Jak poinformowała na wczorajszej konferencji Aleksandra Lewicka, business development manager INSIA w Polsce, firma jeszcze nie rozpoczęła aktywności marketingowych, ale mimo to już zgłaszają się do niej potencjalni współpracownicy i partnerzy.
INSIA będzie docierać do potencjalnych członków sieci przede wszystkim poprzez marketing bezpośredni oraz działania PR.
INSIA ma już deklaracje współpracy od największych towarzystw ubezpieczeniowych w Polsce.
Polska jest dla nas bardzo istotnym rynkiem według naszych badań, polski rynek ubezpieczeń potrzebuje modelu, jaki oferuje INSIA stabilnego, przejrzystego
i opartego na wzajemnych korzyściach systemu sprzedaży ubezpieczeń w całym kraju tłumaczy Louis Commans, dyrektor zarządu INSIA Europe SE.
Zasady działania sieci INSIA są proste. Tworzymy środowisko biznesowe dla wykwalifikowanych pracowników, zapewniamy im dalszą wolność realizacji się
w zawodzie oraz wsparcie jakościowe w postaci indywidualnych rozwiązań technologicznych – powiedział Ivan Spirakus, członek zarządu INSIA Europe SE i jeden z założycieli INSI.
Podstawowe korzyści dla członków INSIA:
- Zunifikowany system IT, przyjazny dla użytkownika, oferujący przejrzystość oraz kontrolę nad bazą klientów oraz aktualnych przychodów.
- Brak celów produktowych, branżowych lub dotyczących segmentów klientów.
- INSIA oferuje swoim członkom nowe, specjalnie zaprojektowane udogodnienia i produkty ubezpieczeniowe.
- Możliwość wymiany know – how w ramach sieci.
źródło: INSIA