Agnieszka Chylińska twarzą najnowszej kampanii Avivy

0
383

Od 6 maja do połowy czerwca trwa nowa, multimedialna kampania Avivy. Kampania promuje ubezpieczenia zdrowotne, które uzupełniają ubezpieczenie na życie.

Występująca po raz pierwszy w reklamie piosenkarka Agnieszka Chylińska jako odpowiedzialna matka słucha głosu rozsądku, ubezpieczając zdrowie i życie swojej rodziny.

Głosem rozsądku jest doradca ubezpieczeniowy Avivy. Elementem kampanii są filmy w internecie z prawdziwymi historiami opowiadanymi przez doradców Avivy o tym, jak pomagają klientom w podejmowaniu odpowiedzialnych decyzji chroniących rodzinę.

– Po raz pierwszy pokazujemy w spocie telewizyjnym atuty ubezpieczeń zdrowotnych, oferowanych przez Avivę jako uzupełnienie ubezpieczeń na życie. Jedną z największych trosk Polaków jest zapewnienie szybkiej i skutecznej pomocy medycznej w razie chorób i wypadków. Aviva wypłaca klientom pieniądze w razie zdiagnozowania 11 poważnych zachorowań – nie tylko raka, ale też zawału serca, udaru mózgu i zabiegów chirurgicznych na naczyniach wieńcowych. W zeszłym roku wypłaciliśmy 24 mln zł z tytułu poważnych zachorowań. Nasze ubezpieczenia zdrowotne zapewniają też dostęp do specjalistów i diagnostyki w prywatnych przychodniach i klinikach, wypłaty w razie hospitalizacji oraz świadczenie lekowe – mówi Elżbieta Wójcik, wiceprezes Avivy.

Kampania obejmuje spoty telewizyjne i działania w internecie.

Źródło: Grupa Aviva