62 urodziny ambasadora marki MetLife Amplico i MetLife

0
161

10 sierpnia Snoopy ambasador marki MetLife Amplico i MetLife obchodzi swoje 62. urodziny. Snoopy, sympatyczny pies rasy beagle, cieszy się wielką popularnością już od dawna, niezmiennie budzi sympatię i ciepłe uczucia. Snoopy, urodził się w Ameryce w 1950 roku.

Wówczas to Charles M. Schulz zaczął rysowanie „Fistaszków” najsłynniejszego i najbardziej oryginalnego komiksu wszechczasów. Najsłynniejszego – bo pojawił się w ponad 2600 gazetach i 1400 książkach, miał 355 milionów czytelników w siedemdziesięciu pięciu krajach świata i został przetłumaczony na 21 języków. Najbardziej oryginalnego – bo zamiast akcji mamy tu do czynienia z opartą na wnikliwej obserwacji, ogromnej wrażliwości i wyobraźni powiastką filozoficzną.

 

 

Snoopy ambasador marki MetLife i MetLife Amplico

Kariera Snoopy’ego w MetLife rozpoczęła się w 1985 roku, gdy firma po raz pierwszy nabyła prawa do wykorzystywania postaci z komiksu “Fistaszki” w swoich kampaniach reklamowych.

Mimo swojego wieku Snoopy nadal pozostaje bardzo aktywny i zawsze chce mu się chcieć. Odkąd dołączył do MetLife, był widywany na tle nieba w różnych miejscach na świecie na trzech sterowcach należących do MetLife, chodził także po wybiegu w czasie pokazu Snoopy w Świecie Mody, organizowanym przez MetLife, pomagał uderzać w dzwon ogłaszający rozpoczęcie sesji na Giełdzie Nowojorskiej i brał udział w niezliczonych akcjach w wielu miejscach na świecie.

Od tamtego czasu Snoopy stał się dobrze znanym elementem tożsamości marki MetLife.  W roli ambasadora marki kreuje przyjazny wizerunek firmy i pomaga jej wyróżnić się na tle konkurencji. Snoopy i jego przyjaciele pomagają we wzmocnieniu naszego przesłania, że ochrona finansowa jest dla wszystkich i każdy jest w stanie podjąć kroki aby zabezpieczyć życie, zdrowie i bezpieczeństwo finansowe siebie i swojej rodziny.

Dziś MetLife posiada wyłączną, obowiązującą na całym świecie licencję do wykorzystywania postaci “Fistaszków” w kategorii usług finansowych. Wizerunek Snoopy’ego i jego przyjaciół wykorzystywany jest w działaniach marketingowych, reklamowych i promocyjnych. Polscy widzowie mogli oglądać Snoopiego w ubiegłym roku w wielkiej kampanii reklamowej MetLife Amplico w telewizji, na nośnikach zewnętrznych i w Internecie.

W 2011 roku Snoopy został uznany za najbardziej lubianą postać reprezentującą marki w rankingu przeprowadzonym przez amerykańskie wydanie magazynu Forbes.

źródło: Amplico Life