TUW SKOK laureatem konkursu Jakość Roku 2012

0
353
Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych Spółdzielczych Kas Oszczędnościowo Kredytowych działające wraz z TU SKOK Życie SA pod wspólną marką SKOK Ubezpieczenia zostało laureatem tytułu „Jakość Roku Srebro” w konkursie organizowanym przez Fundację Qualitas Europejskie Centrum Promocji Dobrych Praktyk Biznesowych.

„Jakość Roku” to największy konkurs promujący jakość w Polsce. Podstawowym kryterium wyboru jest podejście przedsiębiorstw do kwestii zarządzania jakością.TUW SKOK otrzymał nagrodę w kategorii „produkt”. Jury doceniło ofertę Towarzystwa dystrybuowaną za pośrednictwem kanału „DIRECT”.Mając na uwadze postęp technologiczny i wymagania konsumentów została stworzona intuicyjna w swojej prostocie aplikacja internetowa do sprzedaży majątkowych ubezpieczeń indywidualnych. Klienci Towarzystwa szybko i sprawnie mogą ubezpieczyć swój dom lub mieszkanie, wykupić polisę turystyczną czy ochronę przed następstwami nieszczęśliwych wypadków.

„Jakość Roku Srebro” przyznana TUW SKOK to nagroda specjalna dla trzykrotnych laureatów konkursu „Jakość Roku”. Eksperci Polskiego Centrum Badań i Certyfikacji S.A., sprawujący opiekę merytoryczną nad konkursem, analizując działalność TUW SKOK docenili skuteczną realizację polityki jakości, klarowność stosowanych procedur, wysoki stopień zaangażowania kadry w osiąganie celów jakościowych, dbałość o zapewnienie najwyższej jakości oferowanych produktów i usług, efektywność zarządzania organizacją.

Otrzymanie nagrody specjalnej w największym konkursie promującym jakość w Polsce jest dla nas szczególnym wyróżnieniem i jednocześnie dowodem na to, że obraliśmy właściwy kierunek działania – mówi Aleksandra Juszczak, PR Manager SKOK Ubezpieczenia. – Na jakość obsługi oferowanej przez SKOK Ubezpieczenia wpływa między innymi wdrażanie nowoczesnych rozwiązań technologicznych umożliwiających jeszcze bardziej profesjonalny i przyjazny kontakt z klientem. Podążając za najnowszymi wskaźnikami i wychodząc naprzeciw oczekiwaniom rynku ubezpieczyciel rozwija mobilny system obsługi klientów.

Warto przypomnieć, że sprzedaż mobilna to kolejna nowość technologiczna, wzbogacająca kontakt przedstawicieli SKOK Ubezpieczenia z klientami. Uzupełniła ona dystrybucję ubezpieczeń indywidualnych za pomocą serwisu sprzedażowego skokubezpieczenia24.pl, który w 2011 r. otrzymał tytuł Lidera Informatyki w kategorii systemów transakcyjnych przyznawanych przez „Gazetę Bankową” oraz Certyfikat Programu Użyteczna Strona będący wyrazem uznania dla stron internetowych za stosowanie innowacyjnych rozwiązań i najlepszych praktyk w zakresie user experience i usability.

Źródło: TUW SKOK