Tag: obsługa klienta
Nowe rozwiązania usprawniające mobilną obsługę klienta w SKOK Ubezpieczenia
Selekcja informacji, mobilność, zaangażowanie w kontakt z konsumentem - to jedne z najważniejszych trendów wyznaczających drogę poprawnych relacji podmiotów rynkowych z konsumentami. Podążając za...
Nordea Polska TUnŻ w gronie Najbardziej Przyjaznych Ubezpieczycieli 2012
Nordea Polska Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie SA po raz kolejny znalazła się w gronie laureatów konkursu "Przyjazna Firma Ubezpieczeniowa", organizowanego przez redakcję Gazety Bankowej.
Nordea...
ING Życie wśród najlepszych ubezpieczycieli na rynku
Miesięcznik Gazeta Bankowa nagrodził najlepszych ubezpieczycieli. Laureaci zostali wybrani na podstawie badania satysfakcji przeprowadzonego wśród klientów towarzystw ubezpieczeniowych. ING Życie kolejny raz znalazło się...
Skargi klienta motywują Ergo Hestię do poprawy jakości obsługi
W myśl zasady przejrzystości działania, Ergo Hestia jako pierwszy ubezpieczyciel w Polsce publikuje kolejny kwartalny raport o obsłudze skarg i odwołań swoich klientów;
Raporty powstają...
Nagroda za najlepsze call center w Europie przyznana 4Life Direct
Wiodący polski dystrybutor ubezpieczeń na życie – 4Life Direct – został wyróżniony dwoma złotymi medalami na dorocznym, europejskim kongresie Contact Center World Awards w...