Nowa kampania SKOK Ubezpieczenia promująca ubezpieczenie NNW

0
380

Ruszyła kolejna kampania SKOK Ubezpieczenia promująca nowy produkt w ofercie firmy – ubezpieczenie Następstw Nieszczęśliwych Wypadków. Promocja wkomponowana została w kreacje reklamowe oferowanych dotychczas ubezpieczeń mieszkaniowych, komunikacyjnych i podróżnych.

W nowej odsłonie kampanii SKOK Ubezpieczenia, promującej produkty i wizerunek firmy, ponownie uczestniczy Artur Żmijewski wraz z „załogą SKOK” uosabiającą szybką, prostą i perfekcyjną likwidację szkód. Ponownie też reklamy telewizyjne i radiowe wieńczy logo dźwiękowe skomponowane przez Leszka Możdżera.

Spoty telewizyjne, radiowe i kreacje graficzne informują, iż dotychczasowa oferta ubezpieczeń mieszkaniowych, komunikacyjnych i podróżnych wzbogacona została o polisy NNW dostępne w sieci niemal 2 tys. placówek SKOK na terenie całej Polski oraz za pośrednictwem infolinii i internetowego serwisu transakcyjnego skokubezpieczenia24.pl. Źródła sprzedaży SKOK Ubezpieczenia wspomaga aplikacja mobilna – m.skokubezpieczenia24.pl, przez którą dostępne są ubezpieczenia podróżne, zaś wkrótce dystrybucję polis usprawnią także agenci mobilni wyposażeni w tablety.

Promocja ubezpieczeń NNW na antenie telewizji oparta jest o trzy wersje spotów o długości 30 sekund. Spoty emitowane są w stacjach: TVP 1, TVP 2, TVP Info, TVP kanały tematyczne, Polsat, Polsat kanały tematyczne, Discovery, TV Trwam oraz w kanałach tematycznych z portfolio AtMedia. Spoty radiowe obecne są w Radiu Zet, stacjach lokalnych pakietu Barometr Plus i w Pierwszym Programie Polskiego Radia. Kampania prasowa obejmie swoim zasięgiem następujące tytuły: Dziennik Gazeta Prawna, Uważam Rze, Fakt, Przegląd Sportowy, Sport, Super Express, Gość Niedzielny, Tygodnik Katolicki „Niedziela”. Równolegle kampania promocyjna SKOK Ubezpieczenia prowadzona jest w internecie.

Kampania potrwa do 4 listopada. Za kreację oraz plan akcji promocyjnej, w tym zakup mediów odpowiada Apella.

Źródło: SKOK Ubezpieczenia