Zmiana strony internetowej Skandia Życie

0
437

Z początkiem października Skandia Życie TU S.A. uruchomiła nową wersję strony www.skandia.pl. Serwis firmowy został zmodyfikowany zarówno pod względem wizualnym, jak i funkcjonalnym. Zmiany są konsekwencją nowej strategii firmy, która w centrum uwagi i podejmowanych działań stawia klienta.

Strona skandia.pl została przygotowana z myślą o ułatwieniu użytkownikom dostępu do najważniejszych informacji dotyczących planowania przyszłości finansowej, zgodnie z indywidualnymi potrzebami. Zmiany są konsekwencją nowej strategii firmy, która w centrum stawia klienta. Podjęte działania zmieniają pozycjonowanie się Skandii na rynku i służą budowaniu trwałych relacji z klientami, proponując nową jakość w obsłudze i nowy serwis.

Strona została zmodyfikowana zarówno pod względem wizualnym jak i funkcjonalnym. Przemodelowana segmentacja linii produktowych jest sprofilowana stosownie do potrzeb finansowych klientów, charakterystycznych dla różnych grup wiekowych: 20+, 30+, 40+, 50+.

Strona główna została podzielona na cztery podstawowe moduły: nawigacyjny z formularzem kontaktowym dla osób zainteresowanych spotkaniem z doradcą finansowym; sekcje tematyczne przeznaczone dla osób należących do czterech grup wiekowych: 20+, 30+, 40+, 50+; moduł informacyjny z najnowszymi wiadomościami dotyczącymi firmy i rynku finansowego oraz sekcję z danymi kontaktowymi zawierającą m.in. odnośniki do portali edukacyjnych i platform społecznościowych Skandia Życie.

Przy konstruowaniu nowej strony www.skandia.pl, nie można było zapomnieć o wymaganiach, jakie niesie za sobą szybko rozwijająca się technika i informatyka. Idąc z duchem czasów oraz aby sprostać wciąż rosnącym oczekiwaniom klientów serwis został dostosowany do potrzeb użytkowników urządzeń mobilnych. Osoby korzystające ze strony za pomocą smartfonów czy tabletów otrzymują dostęp do wszystkich funkcjonalności i pełnej wersji strony internetowej Skandii.

Oś nowego serwisu firmowego Skandia Życie stanowią sekcje tematyczne przeznaczone dla osób należących do czterech grup wiekowych: 20+, 30+, 40+, 50+. Już na głównej stronie Skandia proponuje segmentację opartą na światach klienta, oferując każdej z grup dopasowane do ich potrzeb rozwiązania finansowe. Dla każdej z nich przygotowano dedykowane zakładki Odkryj swój świat. Użytkownicy znajdą tam bogatą bazę wiedzy obejmującą artykuły analityczne i poradnikowe mające na celu przybliżenie tematyki związanej z finansami, inwestowaniem i oszczędzaniem. Sposób prezentowania treści oraz język zostały dostosowane do każdej z grup klientów.

Ponadto firma przygotowała i udostępniła zaawansowane narzędzia inwestycyjne ułatwiające zarządzanie portfelem. Został przedstawiony nowy sposób prezentacji kalkulatora i tabeli notowań funduszy oraz sortowania i filtrowania ich po klasie aktywów. Wszystkie fundusze zostały oznaczone kolorami wskazującymi na poziom ryzyka (od niebieskiego, poprzez zielone, do czerwieni adekwatnie to rosnącego stopnia ryzyka). Tym samym klient podejmując decyzje inwestycyjne otrzymuje możliwość indywidualnej oceny oczekiwanej stopy zwrotu (chęć osiągnięcia zysków) i poziomu ryzyka (konieczność dostosowania bezpieczeństwa portfela do własnych preferencji).

Zmiany wprowadzone na stronie Skandia Życie mają ułatwić klientom podejmowanie świadomych decyzji w zakresie zarządzania finansami osobistymi. Chcemy, by postrzegali nas, jako wieloletniego i godnego zaufania partnera. Dlatego koncentrujemy się na potrzebach finansowych klientów oraz ich potencjalnych celach inwestycyjnych, które ewoluują wraz z wiekiem i sytuacją życiową mówi Agnieszka Książek, Dyrektor Marketingu Skandia Życie TU S.A.

Źródło: Skandia Życie TU S.A.