Po dziewięciu miesiącach działalności Proama sprzedała dwustutysięczną polisę. Jak dotychczas jest to najszybciej rozwijająca się firma ubezpieczeniowa, w porównaniu do nowych podmiotów wchodzących na polski rynek w ostatnich dziesięciu latach.
Proama rozpoczęła oficjalną sprzedaż 29 stycznia br., od ubezpieczeń komunikacyjnych: pakietów OC i AC, obudowanych w wachlarz produktów dodatkowych, takich jak NNW Komunikacyjne, Super Assistance, czy Ochrona Prawna. Nowością na rynku jest również Ubezpieczenie od Utraty Pracy, powiązane z użytkowaniem samochodu oraz NNW Domowe.
– Jednym z bardzo ważnych elementów, mających wpływ na sukces Proama jest strategia multikanałowej sprzedaży. Od początku nasze produkty dostępne są za pośrednictwem agentów, Osobistego Doradcy przez telefon oraz przez Internet. Obecnie mamy podpisane umowy z ponad 500 multiagencjami i współpracujemy z 7000 Osób Wykonujących Czynności Agencyjne. W ciągu miesiąca pozyskujemy ok 30 tys. nowych Klientów. Do końca roku powinniśmy mieć zawarte około 250 tys. umów ubezpieczeniowych – wyjaśnia Mariusz Kozłowski, Dyrektor Produktu, Aktuariatu i Likwidacji Szkód, Proama.
„Po roku działalności to wynik kilkukrotnie lepszy od wszystkich komunikacyjnych startupów, które wchodziły na polski rynek w ostatnim dziesięcioleciu.” – napisał 5 października br. Dziennik Ubezpieczeniowy, nazywając „Proama najlepszym startupem dziesięciolecia”.
Podstawowe wyróżniki oferty Proama to 70% bonus-malus dla bezpiecznych Kierowców oraz Osobisty Doradca dla – osób kupujących przez Internet i telefon. Wdrażając te elementy Proama jest pionierem na polskim rynku ubezpieczeniowym. Jest również pierwszą firmą ubezpieczeniową, która w swojej strategii marketingowej zwróciła się bezpośrednio do agentów z zaproszeniem do współpracy, eksponując ich w swojej komunikacji marketingowej.
Źródło: Proama