Life Plannerzy w nowej kampanii reklamowej Pramerica Życie

0
301

1 marca 2013 roku rozpoczęła się kampania billboardowa Pramerica Życie pod hasłem „Profesjonalizm w każdym detalu”. Kampania ma charakter wizerunkowy a jej głównym celem jest podkreślenie ogromnej wagi, jaką Firma przywiązuje do jakości w każdym aspekcie swojej działalności.

Osobami, które najbliżej współpracują z Klientami są przedstawiciele sił sprzedaży, w tym Life Plannerzy oraz menedżerowie. Doskonale wyszkoleni i wyselekcjonowani Life Planerzy są dla swoich Klientów symbolem profesjonalizmu i jakości marki.

To właśnie ich wizerunki znalazły się na wielkoformatowych siatkach w dużych miastach Polski.

Pramerica Życie zdecydowała się na reklamę, w której zamiast wynajętych aktorów wystąpiły osoby zajmujące się na co dzień sprzedażą ubezpieczeń.

Spółka od początku swojego istnienia w Polsce przykłada szczególną wagę do dbałości o wysoki poziom oferowanych usług, poprzez staranną rekrutację i rozwój swoich współpracowników, wysoką jakość oferowanych produktów i zindywidualizowane podejście do Klientów.

Symbolem profesjonalizmu Firmy jest kadra Life Plannerów, czyli agentów ubezpieczeniowych. Ostatnio przeprowadzone badanie Net Promotor Score (grudzień 2012) potwierdziło duże uznanie Klientów dla pracy Life Plannerów. Klienci szczególnie docenili ich profesjonalizm, kompetencje, zaangażowanie, dostępność oraz sprawność działania. Również dzięki wysokim standardom pracy Life Plannerów bardzo wielu Klientów rekomenduje Pramerica Życie swoim bliskim i znajomym.

Zaufanie i zadowolenie Klientów odzwierciedla także bliska zeru liczba skarg złożonych do organów nadzoru.

Life Plannerzy identyfikują się i cenią współpracę z Pramerica Życie. To między innymi dzięki ich głosom Firma po raz piąty znalazła się w gronie „Najlepszych Pracodawców” w Polsce.

Bierzemy pełną odpowiedzialność za swoją pracę. Dlatego występujące w kampanii osoby podały swoje imiona i nazwiska– mówi Bożena Regulska-Komornicka, Dyrektor ds. Marketingu w Pramerica Życie. Kreacja przygotowana na potrzeby kampanii dokładnie ilustruje nasz stosunek do biznesu. Podstawą działalności Pramerica Życie jest wysoka jakość usług świadczonych dla Klientów, którą przez lata wypracowali właśnie Life Plannerzy –dodaje Bożena Regulska-Komornicka.

Kampania wizerunkowa z udziałem przedstawicieli sił sprzedaży potrwa do końca marca 2013 r. Billboardy możemy zobaczyć w największych miastach Polski w Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Wrocławiu, Katowicach, Łodzi, Szczecinie, Gdyni i Lublinie. Prezentowane osoby najczęściej pracują w tych miastach.

Źródło: Pramerica Życie TUiR SA