Produkty Open Life dostępne w multiagencjach

0
390

Open Life otwiera kolejny rozdział w swojej działalności i rozwija nowy kanał sprzedaży – poprzez multiagencje. Spółka współpracuje ze starannie wyselekcjonowanymi partnerami.

Przygotowaliśmy już produkty, które wspólnie konsultowaliśmy z nowymi partnerami – mówi Krzysztof Kopczyński, dyrektor ds. rozwoju sieci zewnętrznej w Open Life. Nasza współpraca rozpoczęła się od dokładnego przeanalizowania i omówienia rynku, w szczególności potrzeb klientów i pośredników. Wynikiem tych konsultacji są przygotowane przez nas ubezpieczenia a ich pozytywny odbiór przekłada się na stopniowo rosnącą sprzedaż –opisuje Kopczyński.

Open Life posiada odpowiednią ofertę zarówno dla dużych sieci jak i dla mniejszych partnerów. Dotychczasowe działania mające na celu podjęcie współpracy z multiagencjami przynoszą wymierne korzyści – spółka obserwuje już znaczny udział pozyskiwanej z tego źródła składki w ogólnym przypisie składki regularnej w portfelu. Jest to wynikiem m.in. wykorzystania do tworzenia rozwiązań dla multiagencji doświadczenia w obszarze bancassurance. Wybrane ubezpieczenia z tego kanału doskonale sprzedają się także poprzez multiagencje.

Dla Open Life bardzo ważne jest budowanie relacji z partnerami. Spółka prowadzi intensywny proces szkolenia dla doradców, którzy sprzedają jej produkty. Specjalnie w tym celu przygotowane zostało elektroniczne narzędzie, które wspiera sprzedaż i ułatwia wybór najlepszej oferty. Ubezpieczyciel utrzymuje także w ramach swojego zespołu help desk, który – w razie potrzeby – rozwiewa wszystkie wątpliwości i pomaga przejść przez jakiekolwiek trudności.

Open Life prowadzi rozmowy z kolejnymi pośrednikami i planuje w najbliższym czasie poszerzenie oferty w strukturze multiagencyjnej.

Udogodnienia dla klientów indywidualnych

Na początku czerwca Open Life uruchomił nowy serwis internetowy dla klientów posiadających wybrane ubezpieczenia. Docelowo, wszyscy klienci posiadający produkty spółki będą korzystali z jednej, uruchomionej właśnie aplikacji, dzięki czemu swoje ubezpieczenia będą mogli zobaczyć w jednym miejscu.

Poza standardowymi możliwościami związanymi z dostępem do informacji o ubezpieczeniu oraz składaniem dyspozycji, nowy serwis internetowy (w porównaniu z aktualną aplikacją) posiada nowe funkcjonalności, m.in.: możliwość wyboru sposobu otrzymania hasła dostępu (sms albo email), otrzymywanie korespondencji bezpośrednio na konto w serwisie internetowym.

Uruchomienie nowej aplikacji ułatwi klientom zarządzanie swoim kontem w serwisie oraz znacznie poprawi poziom komunikacji z Ubezpieczycielem.

Nowy serwis internetowy jest „intuicyjny”, prosty w obsłudze i będzie cały czas rozwijany. Celem spółki jest to, aby stał się on podstawowym źródłem informacji dla klientów o swoich ubezpieczeniach.

Źródło: Open Life