Ubezpieczenia indywidualne w ofercie Open Life

0
424

Spółka przekształca swoje ubezpieczenia grupowe w indywidualne. To kolejna istotna zmiana po przeprowadzanym niedawno procesie ulepszania oferty pod kątem jej przejrzystości i adekwatności do potrzeb klientów.

Od pewnego czasu Open Life prowadzi projekt agent, który poza zmianami produktowymi wzmacniającymi pozycję klientów wprowadza nowe rozwiązanie systemowe dla partnerów mające wspierać szkolenia tj. platformę e-learnigową.

– Produkty indywidualne dają możliwość odstąpienia od umowy ubezpieczenia w ciągu miesiąca od jej zawarcia bez jakichkolwiek opłat – mówi Izabela Śliwowska, wiceprezes zarządu Open Life TU Życie. – Ich zaletą jest także możliwość kupienia polisy na rzecz innej osoby, w praktyce najczęściej członka rodziny.

Praca nad przygotowaniem produktów indywidualnych jest dla spółki okazją do uatrakcyjnienia oferty, w tym – do dodania elementu ochronnego. Klient może, ale nie musi, skorzystać z propozycji towarzystwa i wykupić dodatkową, podwyższoną ochronę na wypadek śmierci. Tym samym, w ramach jednej polisy można zaspokoić różne potrzeby: inwestycyjną lub oszczędnościową oraz dodatkowego zabezpieczenia bliskich.

– W przypadku ubezpieczeń indywidualnych partnerzy Open Life występują w roli agentów ubezpieczeniowych. Aby ich wspomóc, powstały odpowiednie narzędzia. Wspomniana platforma e-learnigowa w znaczny sposób uprościła i zautomatyzowała procesy związane ze szkoleniami, przygotowaniem do rozpoczęcia sprzedaży produktów indywidualnych w ramach umów agencyjnych. Platforma wykorzystywana jest do przeprowadzania m.in. szkoleń licencyjnych dla naszych partnerów – mówi wiceprezes Śliwowska.

Wybór odpowiednich narzędzi oraz dostosowanie platformy do indywidualnych potrzeb projektu to proces, który trwał od początku roku. Szkolenia w formie e-learningowej są wygodną formą kształcenia, dopasowywaną indywidualnie do potrzeb uczestników szkolenia, pozwalają na elastyczne dopasowanie terminów i godzin szkoleń.

Źródło: Open Life