TUnŻ Warta laureatem konkursu EUROPRODUKT za Ubezpieczenie Posagowe

0
487

TUnŻ WARTA znalazło się w gronie laureatów XVII edycji ogólnopolskiego konkursu EUROPRODUKT. Nagrodzone zostało Indywidualne Ubezpieczenie Posagowe KOLOROWA PRZYSZŁOŚĆ. Towarzystwo zostało również wyróżnione nagrodą specjalną za działalność marketingowo – reklamową.

Tytułem EUROPRODUKT wyróżniane są produkty, usługi i inicjatywy, które ze względu na wysoką jakość, nowoczesne technologie, ciekawą ofertę, dążenie do zapewnienia kompleksowej i jak najlepszej obsługi klientów spełniają oczekiwania rynku europejskiego. Organizatorem konkursu jest Polskie Towarzystwo Handlowe, a patronują mu Ministerstwo Gospodarki i Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości.

Przyznana nagroda jest dla nas dużym wyróżnieniem i potwierdzeniem, że oferowane przez WARTĘ ubezpieczenie posagowe „Kolorowa przyszłość” spełnia oczekiwania rynku. Staraliśmy się stworzyć elastyczny produkt, który jak najlepiej wpisałby się w potrzeby osób chcących zadbać o finansową przyszłość dziecka. Cieszymy się, że nasze starania zostały doceniane przez kapitułę konkursu –powiedziała odbierając nagrodę Anna Jarosiewicz – Łuka, Dyrektor Biura Zarządzania Produktami w TUnŻ WARTA.

Nagrodzone w konkursie Indywidualne Ubezpieczenie Posagowe KOLOROWA PRZYSZŁOŚĆ to specjalny program skierowany do osób, które troszczą się o przyszłość dziecka. Polisę mogą wykupić nie tylko rodzice i rodzina dziecka, ale także osoby z nim nie spokrewnione. Ubezpieczenie łączy ochronę ubezpieczeniową z oszczędzaniem. Świadczenie wypłacone po osiągnięciu przez dziecko określonego wieku (wg wyboru 18 lub 25 lat) ułatwi dziecku start w dorosłe życie – np. pokryje wydatki związane z jego edukacją lub innymi potrzebami wynikającymi z usamodzielniania się np. zakupem mieszkania. Ochrona ubezpieczeniowa zapewni dziecku finansowe zabezpieczenie w przypadku śmierci lub inwalidztwa osoby, która wykupiła ubezpieczenie. Przy zawieraniu umowy oraz w każdą jej rocznicę można rozszerzyć zakres ochrony o wiele dodatkowych opcji.

To już drugi EUROPRODUKT w kolekcji życiowej WARTY. W 2008 r. tytuł ten otrzymało Indywidualne Ubezpieczenie na Życie „ŻYCIOWY PLAN”

Kapituła tegorocznej edycji konkursu przyznała również WARCIE nagrodę specjalną za profesjonalną działalność marketingowo – reklamową firmy i promocję produktów.

Źródło: Warta