ING Życie kontynuuje współpracę z dotychczasową agencją PR

0
1016

ING Życie po raz trzeci z rzędu rozpoczyna współpracę z agencją zajmującą się obsługą Public Relations. Agencja Multi Communications odpowiada za PR produktowy i korporacyjny oraz przygotowanie i realizację rozwiązań które mają za zadanie wesprzeć działania firmy w zakresie kampanii promocyjnych produktów.

Multi Communications obsługuje trzy podmioty finansowe: ING Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A., ING Powszechne Towarzystwo Emerytalne S.A. oraz ING Usługi Finansowe S.A. Pracownicy agencji zapewniają tym spółkom pomoc w budowaniu i wdrożeniu zintegrowanej komunikacji marketingowej.

Współpracując przez te dwa lata z Multi Communications jesteśmy pewni, że świadczone nam usługi są na najwyższym poziomie. Wspólna współpraca i realizacja projektów przyniosła zamierzone efekty, dlatego w 2012r. również powierzyliśmy jej opracowanie strategii i realizację działań. – mówi Anna Grzelońska, członek zarządu ds. marketingu ING Życie.

W 2011 r. przygotowana dla ING Życie przez Multi Communications kampania „Naga prawda o ubezpieczeniach” została nagrodzona w międzynarodowym konkursie PRGN Best Practice Awards przez Public Relations Global Network, sieć zrzeszającą niezależne agencje PR z całego świata, której polski oddział stanowi agencja Multi Communications. Kampania była też nominowana w konkursie „Złote Spinacze” w kategoriach: PR korporacyjny i event komercyjny.

źródło: Multi Communications